داوران بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان مشخص شدند

قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، سیف الله صمدیان و ... داوران بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، داوران سه رشته گرافیک، عکاسی و کاریکاتور بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی معرفی شدند.

قباد شیوا، ابراهیم حقیقی و حمیدرضا زری در رشته گرافیک، سیف الله صمدیان، محسن راستانی و فرهاد سلیمانی در رشته عکاسی و محمدعلی بنی اسدی، مهنوش مشیری و بهزاد غریب پور در رشته تصویرسازی داوری بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را بر عهده دارند که حمیدرضا زری، فرهاد سلیمانی و بهزاد غریب پور در کنار داوری به ترتیب استاد کارگاههای گرافیک، عکاسی و تصویرسازی هم هستند.

داوران رشته های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نگارگری نیز پیش از این اعلام شده است و در مجموع 27 هنرمند، داوری نهایی بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را انجام می دهند.

بیست و سومین دوره­ جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان 15 تا 24 سال در رشته های نقاشی، خوشنویسی(نستعلیق)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون ، چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری(پوستر) شهریورماه امسال در سنندج برگزار می شود.

هنرمندان جوان برای شرکت در این جشنواره می­توانند تا 18 مردادماه در سایت جشنواره ثبت­‌نام کنند و در یکی از رشته­ها حداکثر پنج اثر خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به صورت کارگاهی برگزار می شود و پس از انتخاب و بررسی آثار ارسالی به سایت جشنواره، هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می­شوند. علاقه­مندان و هنرمندان جوان می­توانند اطلاعات و جزییات بیشتر درباره جشنواره را در سایت مشاهده کنند.

بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به دبیری رضوران صادق زاده از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و همراهی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می­‌شود.

508502

کد خبر: 666535

وب گردی

وب گردی