صفار هرندی: طرح موضوع برجام 2 و 3 از پروژه‌های دشمن با هدف فشار سیاسیون بر نظامی‌های کشور است

یک عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: دشمن به سیاسیون ما فشار می‌آورد که به نظامی‌های کشور بگویید که توان نظامی خود را کاهش دهند و موضوع برجام دو و سه را مطرح می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین صفارهرندی در جمع مردم شهر ابوزیدآباد از توابع آران و بیدگل اظهار کرد: ایران متقدرانه از حیثیت و از مرزهای خاکی و اعتقادی خود دفاع می‌کند و قدرتی که امروزه داریم به خاطر پابیندی به انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های ما نباید درگیر و اسیر زمین و زمان باشد؛ اکنون فرزندان ما حرص به شهادت طلبی دارند و جوانان بسیاری اعلام آمادگی کرده‌اند که در خارج از مرزها از کیان اسلامی دفاع کنند و این از برکات انقلاب اسلامی است.
مشاوره فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان برخی وقایع ناگوار در سوریه توسط تکفیری‌ها، اظهار کرد: در برخی کشورها نا امنی‌هایی وجود دارد ولی مردم کشور با محبت اهل بیت (ع)، دل‌هایشان به هم گره خورده است و دشمن توان عبور از این مرزها را ندارد.
وی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را به عنوان یک رسانه برای هر فرد دانست و افزود: فضای مجازی می‌تواند منشأ خدمات بزرگ برای نشر معارف الهی باشد اما از سوی دیگر نیز می‌تواند موجب سوء استفاده، اختلاف افکنی و شایعه سازی شود.
این عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام افزود: اکنون دشمن تلاش می‌کند که به وسیله همین شبکه‌ها موجب اختلاف بین مذاهب اسلامی شود که همه باید نسبت به آن هوشیار باشند.
صفارهرندی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد کبیر، از این جهاد به معنای زیر بار دشمن نرفتن یاد کرد و گفت: جهاد کبیر به معنای مقاومت کردن است تا اگر کمبودها به سراغ ما ‌آمد با استقامت سربلند و پیروز شویم.

202/201

کد خبر: 666557

وب گردی

وب گردی