مدیر بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد

سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی حکمی مهرداد رایانی مخصوص را به عنوان مدیر بخش بین الملل جشنواره  معرفی کرد.

ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مهرداد رایانی مخصوص که در جشنواره سی و چهارم نیز این مسئولیت را به عهده داشت به عنوان مدیر بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد. در متن حکم انتصاب مدیر این بخش ، حضور در فرآیند انتخاب و معرفی آثار غیر ایرانی به جشنواره با تاکید بر کیفیت هنری و موضوعی آثار ، ایجاد زمینه و شرایط لازم برای دعوت از هنرمندان و متخصصان مجرب و اساتید غیر ایرانی هنرهای نمایشی جهت حضور در کارگاه ها، سخنرانی ها و نشست های علمی ، معرفی آثار غیر ایرانی و نظارت بر حضور این آثار در مسابقه بین الملل و همچنین هماهنگی با مراکز فرهنگی بین المللی و دعوت از کارشناسان ، مدیران و فعالان عرصه بین الملل جهت دیدن آثار حاضر در جشنواره ، از جمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه ی این بخش ذکر شده است.

مهرداد رایانی مخصوص، متولد ۱۳۴۹ دانش آموخته کارشناسی ادبیات نمایشی، کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر و دکترای مطالعات تئاتر با گرایش کارگردانی از دانشگاه منچستر انگلستان است . چاپ ۱۴ عنوان کتاب (نمایشنامه و آثار نظری)، نگارش ۲۶ نمایشنامه، کارگردانی ۱۸ نمایش و اجرای ۸ نمایش در مجامع بین المللی از فعالیت های وی در حوزه تئاتر محسوب می شود . مدیریت دفتر پژوهش و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی، ریاست تئاترشهر، مسئول تله‌تئاترهای شبکه‌ی چهار سیما، معاون دپارتمان آموزشی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دبیری نخستین جشنواره‌ی سراسری تئاتر ماه از جمله سوابق ایشان در عرصه مدیریتی است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از یکم تا دوازدهم بهمن ماه 1395 برگزار خواهد شد.
503

کد خبر: 666699

وب گردی

وب گردی