سردار عبداللهی: محرومیت زدایی یکی از رسالت های اصلی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) محرومیت زدایی را یکی از رسالت های اصلی این قرارگاه در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل دانست .

به گزارش ایسکانیوز ، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در نشستی با استاندار کرمان و روسای طوایف جنوب کرمان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی کوثر تاکنون بیش از 15 هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی را در سطح کشور اجرا کرده است.

وی ادامه داد: در بازدیدی که به همراه استاندار در سی ام تیرماه سال جاری از منطقه جنوب کرمان داشتم، متاسف شدم که چرا با وجود منابع طبیعی مردم منطقه در فقر و محرومیت به سر می برند و احساس وظیفه کردم از ظرفیت های قرارگاه و منطقه برای آبادانی آن منطقه استفاده کنم و معتقدم با همراهی مردم و تدابیر حکیمانه مسئولان استان، منطقه جنوب کرمان آباد خواهد شد و فقر و محرومیت از آن دیار رخت خواهد بست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ایران به لحاظ منابع از جمله کشورهای برتر دنیاست، اظهار کرد: ما در دنیا در بحث منابع رتبه نخست را داریم اما در مدیریت آب و خاک و ثروت های طبیعی درست عمل نکرده ایم.

سردار عبداللهی محرومیت زدایی را یکی از رسالت های اصلی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: مردم یک تکیه گاه می خواهند که با مدیریت مناسب آنها را در مسیر بهره وری بهینه از منابع هدایت کند و قرارگاه این رسالت را برعهده خواهد گرفت و با اجرای طرح احیای اراضی کشاورزی شهرستان رودبار جنوب این امر را عملیاتی خواهد کرد.

وی از استاندار کرمان به دلیل تلاش و کوشش مستمر برای بهره مندی از ظرفیت های موجود در جهت رفع محرومیت در استان کرمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید تمام موانع برای رفع محرومیت ها در جنوب کرمان برداشته شود و همه مسئولان دستگاه ها و سازمان ها نیز در این راستا قرارگاه را یاری نمایند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه اظهار کرد: احداث جاده، پل ارتباطی، ساخت مسجد، تسطیح اراضی کشاورزی، لایروبی انهار، تامین آب آشامیدنی و اجرای طرح های برق رسانی و آبرسانی از اقدامات و برنامه های قرارگاه کوثر در خصوص محرومیت زدایی است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه هر جا احساس شد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران نیازمند کمک و یاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هستند، وارد میدان شده ایم، اذعان داشت: امروز کشور ما کم آبی ندارد، بلکه سوء مصرف آب در زمینه کشاورزی این تصور را ایجاد کرده است، باید در زمینه مدیریت مصرف آب و بهره مندی از خاک، از علم روز دنیا کمک گرفت.

وی همچنین احیای اراضی کشاورزی در جنوب کرمان را عاملی برای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین برقراری امنیت پایدار دانست و گفت: در منطقه ای که کشاورزی رونق گرفته و شغل ایجاد شده، امنیت نیز به صورت پایدار برقرار شده است و این را در نقاط مختلف کشور مشاهده کرده ایم.
مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در انجام پروژه های عمرانی و آبادانی کشور و همچنین در اجرای پروژه های محرومیت زدایی، گفت: به دنبال این هستیم که کرمان را به عنوان استانی الگو در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی به کشور معرفی کنیم و در این راستا نیازمند همکاری نهادهایی همچون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هستیم.
براساس این گزارش سه نفر به نمایندگی از امامان جمعه، نخبگان و سران طوایف منطقه جنوب کرمان در این نشست به ارائه دیدگاه های خود پرداخته و از ایفای نقش موثر قرارگاه در محرومیت زدایی و مردم یاری تقدیر کردند.

202/201

کد خبر: 666861

وب گردی

وب گردی