پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا را سامسونگ می‌سازد

بر اساس جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی موسسه Strategy Analytics، پرفروش‌ترین گوشی های مبتنی بر پلتفرم اندروید هم‌اکنون توسط سامسونگ تولید می‌شود.

بر این اساس برآورد می‌شود که گوشی‌های گلکسی اس ۷ اج، گلکسی J۲ و گلکسی اس ۷ به ترتیب بیشترین فروش در میان گوشی‌های اندرویدی بازار را در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ داشته‌اند.

در سوی دیگر این موسسه معتقد است که سامسونگ طی ۶ ماه گذشته دست کم ۱۳٫۳ میلیون نسخه از گلکسی اس ۷ اج را راهی بازار کرده است و این در حالیست که تا پیش از این پیش‌بینی شده بود مدل صفحه تخت این محصول فروش بیشتری را به همراه داشته باشد. با نگاهی به آمار ارائه شده از سوی Strategy Analytics می‌توان دریافت که گلکسی اس ۷ اج سامسونگ لقب پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی جهان در نیمه اول سال ۲۰۱۶ را به خود اختصاص داده است به طوری که این محصول هم‌اکنون به تنهایی ۲٫۳ درصد بازار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد.

علاوه بر این مدل صفحه تخت گلکسی اس ۷ نیز با فروش ۱۱٫۸ میلیون عددی در بازه زمان یاد شده اکنون ۲ درصد بازار را در اختیار داشته و در رده دوم جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های اندروید دنیا نام گلکسی J۲ با فروش 13 میلیون عددی مشاهده می‌شود. جالب است که بدانید این اولین باری است که یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ توانسته‌اند به عناوین یاد شده دست پیدا کنند، به طوری که فروش بالای خانواده گلکسی اس ۷ درآمدی فراتر از پیش‌بینی‌ها را برای شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۶ به همراه آورده‌اند.

علاوه بر این اگرچه از گلکسی J۲ می‌توان به عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه میان رده یاد کرد که در ابتدا تنها در بازار هند عرضه شد، با این حال آمارهای دریافتی حاکی از آن‌اند که این محصول همچنان به فروش بالای خود حتی در بازارهای شناخته شده‌ای همچون بازار ایالات‌متحده ادامه می‌دهد.

در انتهای این گزارش آمده است که فروش گوشی‌های اندرویدی در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن دست کم ۱۰ درصد افزایش یافته است و این در حالیست که فروش گوشی‌های آیفون در بازه مذکور نسبت به سال گذشته آن ۱۶ درصد کاهش داشته و به رقم ۹۱٫۶ میلیون عددی رسیده است.

20101

کد خبر: 667127

وب گردی

وب گردی