آرزوی عجیب کونته برای زلاتان!

سرمربی چلسی تاکید کرد دوست دارد همانند سال 2012 زلاتان ایبراهیموویچ نتواند با تیمش جام قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیلی میرر، با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره جدایی ادن هازارد از چلسی به گوش می رسید اما آنتونیو کونته، سرمربی جدید آبی پوشان لندنی نه تنها اجازه جدایی به این ستاره بلژیکی را ندارد بلکه تاکید کرد ماموریت جدیدی را هم برای او در نظر گرفته است.

کونته درباره هازارد گفت: علاقه بسیار زیادی به بازی هازارد دارم. باید بگویم نمی خواهم از او در میانه میدان استفاده کنم بلکه دوست دارم او مهاجم دوم تیمم نیز باشد. هازارد علاقه بسیار زیادی به بازی هجومی دارد و من دوست دارم از این توانایی او به خوبی بهره بگیرم.

کونته ادامه داد: هازارد انگیزه بسیار بالایی برای بازگشت به روزهای اوج دارد. به چنین بازیکنانی نیاز دارم. او از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی به سر می برد و آماده است تا فصل را با قدرت شروع کند. هازارد از بازیکنانی است که حساب ویژه‌ای روی او بازی کردم.

کونته درباره بهترین خاطره مربیگری خود نیز اضافه کرد: بهترین خاطره مربیگری من در سال 2012 بود. در آن زمان میلان با زلاتان ایبراهیموویچ بسیار قدرتمند بود و یوونتوس شرایط خوبی را تجربه نمی کرد اما خوشبختانه موفق شدیم با بازی‌های گروهی خاصی که به نمایش گذاشتیم، قهرمان سری A بشویم. نکته جالب اینکه همه پیش بینی می‌کردند یوونتوس کونته در جایگاه ششم یا هفتم قرار گیرد اما من تیم را قهرمان کردم.

سرمربی کنونی چلسی ادامه داد: در آن سال برای نخستین بار زلاتان موفق نشد قهرمان لیگ شود. امیدوارم این اتفاق دوباره برای زلاتان تکرار شود و او نتواند در فصل جدید با منچستریونایتد قهرمان لیگ جزیره شود و چلسی جام بگیرد.

402/602

کد خبر: 667181

وب گردی

وب گردی