احسان کرمی:خوانندگی براى من یک کار جدى است!

احسان کرمى مى گوید: فکر می کنم اگر کسی کارش را بلد باشد و به عنوان تفریح نخواهد از آن استفاده کند.می تواند خیلی هم در آن کار جدی باشد.

احسان کرمی مجرى که قرار است به زودى به عنوان خواننده کنسرت برگزار کند در گفت وگو با ایسکانیوز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود موفق بودن در زمینه مجری گری، آیا با روی آوردن به خوانندگی ریسک نکرده است،اظهار کرد:من فکر می کنم اگر کسی کارش را بلد باشد و به عنوان تفریح نخواهد از آن استفاده کند.می تواند خیلی هم در آن کار جدی باشد.کار خوانندگی برای من کار جدی است و در واقع اولین کار هنری بود که به سراغ آن رفتم،بنابراین خیلی ریسک نیست.من فکر می کنم این کار را بلد هستم و انجامش می دهم.

این مجری رادیو و تلویزیون در رابطه با ادامه فعالیت های خود در مسیر خوانندگی عنوان کرد:من باگروه نوشه قرارداد دارم و فعالیت خود را با این گروه ادامه می دهم.

وی درباره برنامه های گروه نوشه با توجه به اینکه این گروه قبلا هم با نیما رئیسی از بازیگران تلویزیون همکاری داشته است گفت:این گروه قبلا با آقای رئیسی همکاری داشته است و اینکه بعد از من بازهم به سراغ همکاری با بازیگران می روند یا نه را نمی دانم ولی در حال حاضر من را انتخاب کرده اند و ما یک قرارداد چهار ساله داریم و فعلا با هم ادامه می دهیم.

وى ادامه داد:این اجرا، کنسرت گروه نوشه است و من خواننده این گروه هستم ما ساعت 9 شب 28 مرداد در برج آزادی به اجرا برنامه خواهیم پرداخت.

این هنرمند درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد،عنوان کرد:این برنامه،کنسرتی تلفیقی و یا در واقع پاپ-سنتی است و مجموعه آثاری که در این برنامه اجرا می شود بیشتر آهنگ های قدیمی است که تا حالا خیلی کم هم باز خوانی شده،شاید 2 مورد از این کارها قبلا بازخوانی شده باشند و همچنین چند اثر جدید که از ساخته ها گروه نوشه است در این کنسرت اجرا خواهد شد.

گفتنى است گروه نوشه به خوانندگی احسان کرمی و نوازندگی رضا لمعانی(گیتار)،مینو قاسم پور(قانون)،غزل مهدوی(پیانو)، کیوان فرشیدنیا(گیتارباس)،نیلوفر ابراهیمی(فلوت)،عسل ملک زاده(پرکاشن)،مهرناز دبیرزاده(پرکاشن)،سامان بهشتی(نوازنده درامز)ونیوشا بریمانی سرپرست گروه و نوازنده کمانچه روز 28 مرداد ساعت21 در برج آزادی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

508502

کد خبر: 667227

وب گردی

وب گردی