پارسایی خبر داد: قرائت گزارش کمیسیون اصل 90درباره فیش‌های نجومی در صحن مجلس تا پایان مرداد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فیش‌های نجومی در اواخر مرداد ماه در صحن علنی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بهرام پارسایی با اشاره به بررسی پرونده 950 نفر از مدیران در ارتباط با حقوق‌های نجومی گفت: گزارش کمیسیون اصل 90، اواخر مرداد در صحن علنی مجلس قرائت و به قوه قضاییه ارسال می شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اشاره به جلسات اخیر این کمیسیون با مسئولان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی موضوع فیش های حقوق‌های نجومی اظهار داشت: گزارش مقدماتی بررسی ها در این رابطه آماده شده و به محض نهایی شد در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

وی با اشاره به محتوای کلی این گزارش تصریح کرد: در این گزارش به کلیات این اتفاق، دلایل و اقدامات انجام شده از سوی نهادهای نظارتی پرداخته شده و احتمالا رقمی که باید به خزانه دولت برگردد هم در گزارش خواهد آمد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: البته طبق گزارش های رسیده به کمیسیون، اکثر این پول ها به خزانه برگشته و جای خرسندی وجود دارد که تعداد متخلفان اندک است.

پارسایی گفت: در این رابطه پرونده حدود 950 نفر از مدیرانی که در مظان اتهام بوده و یا به نحوی با مسئله حقوق های نجومی مرتبط بوده‌‎اند، بررسی شده که در نتیجه بررسی ها، کمتر از چهار درصد بالای 35 میلیون تومان حقوق گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: گزارش کمیسیون اصل نود پس از قرائت در صحن علنی مجلس، برای اقدامات لازم به قوه قضاییه ارسال می شود، البته تا جایی که اطلاع داریم قوه قضاییه تا الان نیز کارهای عملیاتی در این رابطه انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در گزارشی که برای صحن علنی آماده خواهد شد، تا حد امکان آمار دقیق تخلفات صورت گرفته قید می شود، اما با توجه به منع قانونی، اسامی متخلفان اعلام نخواهد شد؛ در این رابطه مراجع قضایی اسامی را پس از محکومیت اعلام خواهند کرد.

10204

کد خبر: 667277

وب گردی

وب گردی