افزایش 2.5 درصدی تردد در جاده‌های ایران

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های تردد شمار طی شبانه روز گذشته،نسبت به روز قبل از آن، تردد خودروها 2.5 درصد افزایش یافت و در این مدت آزادراه کرج - تهران بیشترین تردد را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، در این مدت اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح بوده و سهم وسایل نقلیه سنگین در 24 ساعت گذشته 14 درصد، ثبت شده است.
آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج ،آزادراه قزوین - کرج، تهران - شهریار، تهران - پاکدشت، پاکدشت - تهران، آزادراه تهران – ساوه، آزادراه تهران - قم و آزادراه ساوه - تهران بیشترین تردد را در این مدت به خود اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش، مرکز مدیریت راه های کشور ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی برخی از محورهای برون شهری را به شرخ ذیل اعلام کرد.
محور رودان- بندرعباس(مسیررفت) واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی ، به دلیل ریزش کوه مسیر مسدود وهدایت بار ترافیکی ازمسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است.
محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنان تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسیر مسدود شده و کمربندی دهلران- اندیمشک، واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
محور رامیان - اولنگ – شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و محور فیروزکوه - تنگه واشی، واقع در استان تهران تا ساعت 21 پانزدهم خرداد ماه به دلیل پیش بینی سیل و همچنین احتمال ریزش کوه مسدود شده است.

20106

کد خبر: 667470

وب گردی

وب گردی