تهران-ایسکانیوز:مدیرکل دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی از برگزاری دوره "مدیریت فرآیندهای سازمانی" خبر داد.


 محبوبه رحمانی خلیلی گفت: پس از شروع فعالیت دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی تحت حوزه معاونت برنامه ریزی دانشگاه، فعالیت های زیادی در زمینه برنامه ریزی و اجرای کارگاه های آموزشی جهت افزایش توانمندی و دانش افزایی کارمندان صورت گرفته است.


وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به مصوبه هیات محترم رئیسه دانشگاه مورخ 18تیرماه، در خصوص تهیه و تدوین فرآیندها به منظور شناسایی وضعیت موجود و همپوشانی در درون حوزه ها و نحوه اجرای فعالیت ها، نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی "مدیریت فرآیندهای سازمانی" اقدام شده است.


محبوبه رحمانی خلیلی به برخی از سرفصل های این دوره اشاره کرد و گفت: تعریف فرایند، ضرورت و اهمیت مدیریت فرایند سازمانی، انواع فرایند، اهمیت نگرش فرایندی در سازمان و سنجش عملکرد فرایندها از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.


وی افزود: این دفتر در نظر دارد این دوره را به مدت 16 ساعت ویژه نمایندگان هر یک از معاونت های سازمان مرکزی دانشگاه و در آینده در سطح مدیران، معاونان مدیرکل و روسای ادارات هر حوزه برگزار نماید. هم چنین این دفتر نسبت به برگزاری دوره های آموزشی منطبق بر شرح مشاغل کارمندان دانشگاه اقداماتی نموده است.


مدیرکل دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی در پایان گفت: این دفتر آمادگی دریافت هر گونه نظرات و پیشنهادات در خصوص نیازهای آموزشی کارمندان هر حوزه را اعلام می دارد.

کد خبر: 66756

وب گردی

وب گردی