معرفی برگزیدگان جشنواره آواها و نواهای رضوی

هیات انتخاب جشنواره آواها و نواهای رضوی با پایان رسیدن مهلت ارسال و بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، اسامی منتخبان این دوره را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره آواها و نواهای رضوی، هیات انتخاب با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه اولین جشنواره آواها و نواهای رضوی، مظفر حمیدی، محمد سالار و محمد یگانه از خراسان شمالی، جمشید پورعطایی از تربت جام(خراسان رضوی) و سیدعلی موسوی از ایلام را برگزیده بخش آواهای رضوی اعلام کرد.

همچنین در بخش نواهای رضوی احد ملکی علیشاه از آذربایجان، باسم حمادی از اهواز، خلیل بشیری از تربت جام، سیدامیرحسین سید از بهبهان، سیف‌اله ورزیده از خواف، نیازعلی صحرا روشن از خراسان شمالی، اکبر حاجیانی از بوشهر، علی صدیقی راد از کرج، غفور امانیان از ترکمن صحرا، علی‌شاه حسینی از تفرش، حبیب الماسیان از مشهد، عزیز تنها از تربت جام و سعیدعلی اسماعیلی از ورامین به عنوان بهترین آثار انتخاب شدند.
به انتخاب هیات داوران، قطعه زیارت از مصطفی مسگری در بخش تک‌نمای فرهنگ رضوی منتخب این دوره از جشنواره شد.

آریا عظیم‌نژاد و استاد کریمخانی، محمد اصفهانی و قطعه موسیقی ولایت عشق، ودود موذن‌زاده اردبیلی، شهروز حبیبی شاعر و آهنگساز قطعه رضا رضا و گروه آباده شیراز نیز توسط هیات داوران در بخش مرور آثار و تجلیل از پیشکسوتان انتخاب شدند.
502503

کد خبر: 667572

وب گردی

وب گردی