کلاهبرداری میلیونی با بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم/بازداشت زن جوانی که اینترنتی رمالی می کرد

زن جوانی که با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی رمالی به بهانه بخت‌گشایی دختران جوان و شکستن طلسم زندگی، میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرده است توسط مأموران کلانتری نیاوران دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، زن و شوهر جوانی که برای رفع مشکلات زندگی‌شان به رمال اینترنتی مراجعه کرده بودند درباره کلاهبرداری چند میلیون تومانی به پلیس گفتند: از طریق اینترنت، با وبلاگ زنی به نام استاد «مرسانا ارژینا» آشنا شدیم؛ این زن در سایت خود ادعا کرده بود که با طلسم و جادو می‌تواند مشکلات افراد را رفع کند و خوشبختی را به زن و شوهران و دختران جوان برگرداند. به همین خاطر ما هم برای حل مشکلات خانوادگی‌مان، از طریق شماره تلفن اعلام شده در وبلاگ با این خانم تماس گرفتیم و او گفت که در قبال دریافت چند میلیون تومان می‌تواند با جادو، طلسم مشکلات ما را بشکند. پس از توافق در این‌باره و در مرحله اول، او صفحه‌ای فلزی منقوش به تعدادی اشکال و نقوش نامفهوم را از طریق پیک برای ما فرستاد و ما در ازای آن دو میلیون تومان پرداختیم. او سپس در تماس تلفنی از ما خواست که این صفحه را در خانه نگهداری کنیم تا گرفتاری‌هایمان برطرف شود. اما از آنجا که مشکلات‌مان برطرف نشد دوباره با «مرسانا ارژینا» تماس گرفتیم که این‌بار نیز مبلغ دیگری برای شکستن طلسم‌ها درخواست کرد.
این بار نیز با گرفتن 7 میلیون تومان، تصاویر اشیای مختلفی مثل پارچه‌هایی با نوشته‌هایی نامفهوم، مایعات و مواد مختلف برای ما ارسال کرد. اما وقتی هیچکدام از مشکلات ما با این جادوها برطرف نشد، با آن خانم تماس گرفته و اعتراض کردیم اما او بعد از ناسزاگویی تلفن را قطع کرد و دیگر جوابمان را نداد.
در پی شکایت این زوج جوان به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه یک تهران، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و تحقیق برای شناسایی و دستگیری این زن را آغاز کردند.
آنها دریافتند این زن با تبلیغاتی درباره طلسم جذابیت و جلب توجه، طلسم بخت‌گشا و کارگشا، طلسم عشق و محبت، باطل کردن سحر و زبان‌بند و طلسم رفع گرفتاری و مشکلات، نقشه کلاهبرداری‌های میلیونی‌اش را اجرا می‌کند.
با ردیابی‌های پلیسی، هویت واقعی این زن معروف به استاد «مرسانا ارژینا» به نام سمانه که ساکن محله سیدخندان بود شناسایی و مأموران رمال 33 ساله را دستگیر کردند.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس با بررسی حساب‌های بانکی متهم، موفق به شناسایی زنان و دخترانی شدند که در دام زن رمال گرفتار شده بودند.
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این‌باره گفت: با توجه به شناسایی تعدادی از شاکیان و مالباختگان با دستور بازپرس پرونده، وبلاگ این زن مسدود شد و متهم پرونده نیز برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی دراختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.سرهنگ یوسف‌وند از افرادی که به این شیوه، هدف کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا به پایگاه یکم پلیس آگاهی واقع در اتوبان شهید صدر مراجعه کنند.

20106

کد خبر: 667604

وب گردی

وب گردی