دام شیطانی مرد فریبکار برای زنان عازم آلمان

 تبهکاری که به بهانه گرفتن ویزای شینگن مسافران ایرانی را در ترکیه سرکیسه کرده و از این طریق پول‌های کلانی به جیب زده بود در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، اولین شاکی زن جوانی بود که با مراجعه به اداره آگاهی گفت مردی به نام مجید به بهانه گرفتن ویزای آلمان، او را مورد آزار شیطانی قرار داده است. کارآگاهان با همکاری سفارت ترکیه و آلمان توانستند پس از 6 ماه این مرد را درحالی که از حضور پلیس شوک زده شده بود در خوزستان دستگیر کنند. مجید در نخستین بازجویی این اتهام را رد کرد اما طولی نکشید که با مدارک تهیه شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: پس از شناسایی مسافران ایرانی که عازم ترکیه بودند با استفاده از ترفندهای کلاهبردار آنها را پس از سرکیسه کردن و سرگردانی رها می‌کرد و بدون اینکه هیچ ردی از خود به‌جا بگذارد متواری می‌شد. به گفته پلیس این مرد به مسافران وعده اخذ ویزای شینگن می‌داد که تاکنون ده‌ها نفر را به همین روش فریب داده است.
در حالی محاکمه مرد 45 ساله در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده آغاز شد که علاوه‌بر کلاهبرداری‌هایش، مجازات سنگینی هم به اتهام تعرض و آزار جنسی در انتظار او است. مجید هنگام دفاع از خود گفت: اصلاً فکر نمی‌کرد که روزی دستگیر و نقشه‌هایش برملا شود. قاضی اصغر‌زاده از مردم خواست به هیچ عنوان برای اخذ ویزا به افرادی که بدون پروانه کار فعالیت می‌کنند مراجعه نکنند و فقط از طریق مراجع رسمی به پیگیری کارهای خود بپردازند. در حال حاضر چندین مسافر که به دام این مرد افتاده‌اند و تمام پول خود را برای گرفتن ویزای آلمان به او پرداخت کرده‌اند در کشور ترکیه رها شده‌اند و حتی پولی برای برگشت ندارند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

20106

کد خبر: 667609

وب گردی

وب گردی