امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی

امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، واحد الکترونیکی با همکاری واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org در رشته‌های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه که با کد رشته های «تهران مرکزی-با همکاری روسیه» و «تهران مرکزی-با همکاری ایتالیا» قابل مشاهده است ثبت نام کرده و با انتخاب شیوه آموزشی مجازی از اساتید برجسته و دوره های آموزشی دانشگاه های روسیه یا ایتالیا بهره مند گردند. همچنین علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی (در چهار گرایش) می توانند ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام این آزمون تا پایان روز شنبه ۱۶ مردادماه و زمان برگزاری آزمون اختصاصی در روز ۲۲ مرداد ماه جاری است. همچنین زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان حداکثر ۳ تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش صورت می‌گیرد. لذا داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت www.azmoon.org و مطالعه دقیق موارد پس از اطلاع از کدرشته های ارائه شده، نسبت به تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

لازم به ذکر است، اسامی پذیرفته شدگان نهایی هفته اول مهرماه از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

همچنین ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانانی که علاقمند به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی باشند می‌توانند بدون آزمون و با ثبت نام رایگان هر زمان که بخواهند در سامانه isra.iau.ir ثبت نام کنند.

جدول رشته های کارشناسی ارشد و دکتری مجازی واحد الکترونیکی به شرح ذیل است:

20101

کد خبر: 667693

وب گردی

وب گردی