حضور وزیر اطلاعات و فرمانده ناجا در نشست این هفته کمیسیون امنیت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: این کمیسیون در هفته جاری میزبان وزیر اطلاعات و فرمانده ناجا برای بررسی مسائل مربوطه خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، سیدحسین نقوی حسینی از حضور محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: وزیر اطلاعات و معاونان وی با حضور در نشست روز (یکشنبه 17 مرداد) کمیسیون امنیت، ضمن دیدار و معارفه با اعضای کمیسیون، گزارشی را درباره وضعیت و امنیت کشور و منطقه گزارشی را ارائه می کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به تحرکات گروه های تروریستی و تکفیری در اطراف مرزها، با حضور علوی این مسائل و موضوعات به دقت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت، همچنین جلسات کارگروه های سه گانه کمیسیون با حضور اعضای تشکیل و موضوعات پیرامون در آنها بررسی می شود.

نقوی حسینی تصریح کرد: همچنین نشست روز (سه شنبه 19 مرداد) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا برگزار و وی در این جلسه گزارشی را درباره مسائل اجتماعی و انتظامی به کمیسیون ارائه می کند./

202/201

کد خبر: 667707

وب گردی

وب گردی