مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود راه‌اندازی شد

مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، با تلاش روابط عمومی و حوزه آموزش این دانشگاه راه‌اندازی شد.   

به گزارش ایسکانیوز، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: در راستای راهنمایی بیشتر و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آشنایی با قابلیت ها و امکانات این دانشگاه بزرگ، مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی واحد دانشگاهی شاهرود راه‌اندازی شد.

سید امیررضا حسینی نژاد افزود: در این راستا دو مرکز که یکی در داخل شهر و در پرترددترین خیابان و دیگری در داخل دانشگاهراه‌اندازی شده است به مشاوره در مورد انتخاب رشته و تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می‌پردازد تا داوطلبان با آگاهی کامل دانشگاه خود را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: دو مرکز یادشده با حضور کارشناسانی مجرب از حوزه آموزش و نیز کارشناسانی که در مؤسسات کنکور با دانشآموزان در ارتباط هستند در دو نوبت صبح و عصر به راهنمایی داوطلبان تحصیل در دانشگاه‌ها می‌پردازند.

حسینی نژاد بیان کرد: همچنین در مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی، بروشورها و سی دی‌های آشنایی با مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: داوطلبان برای اطلاع بیشتر از مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود می‌توانند با شماره تلفن 02332231889 تماس بگیرند.

20101

کد خبر: 667798

وب گردی

وب گردی