دیدار اعضای هیات رییسه واحد بندرگز با امام جمعه شهرستان

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز با حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه جدید شهرستان بندرگز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس واحد بندرگز در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از مجموع فعالیت های آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی از بدو تاسیس واحد تا کنون به بحث آسیب های اجتماعی موجود در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: الحمدالله واحد بندرگز در چند سال اخیر در موضوعات آسیب های اجتماعی با استفاده از اساتید هیات علمی گروههای روانشناسی و علوم تربیتی توانسته فعالیتهای خوبی را در این راستا انجام دهد.
نسیمی افزود: ارائه مشاورههای مختلف اجتماعی و فرهنگی ، برگزاری نمایشگاههای آسیبهای اجتماعی خصوصا طلاق و اعتیاد ، برگزاری نشستهای آزاداندیشی و هم چنین تشکیل چندین جلسه بررسی با موضوع مواد مخدر ، طلاق و حجاب وعفاف از جمله فعالیتهای این واحد دانشگاهی در زمینه آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه جدید شهرستان در این دیدار از تلاش‌های صورت گرفته دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در امرتوسعه شهر، به‌ویژه در عرصه علمی و فرهنگی قدردانی کرد و واحد بندرگز را به عنوان قطب اصلی علمی وفرهنگی غرب استان گلستان نام برد.

20101

کد خبر: 667811

وب گردی

وب گردی