پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام دکتر شهرام لک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نماییم.

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

دکتر لک در ادامه تاکید داشتند: ضمن قدردانی ویژه از خبرنگاران تلاشگری که با همراهی خود، یار و یاور دانشگاهها در عرصه خدمت رسانی به میهن اسلامی بوده اند، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر دانشگاه در عرصه های علمی ، پژوهشی و اقتصادی کشور باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

20101

کد خبر: 667813

وب گردی

وب گردی