رحمانی فضلی:  مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی مسیر ساده ای نخواهد بود

وزیر کشور با بیان اینکه مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی مسیر ساده ای نخواهد بود چراکه ده ها سال با مجموعه ای از اختیارات و قوانین در کشور کار شده است و لازم است در سال اقدام و عمل با اعتقاد قلبی، اراده محکم و انگیزه لازم مسیر را هموار کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز -شنبه- در ابتدای نشست استانداران سراسر کشور با موضوع بررسی راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه منطقه ای گفت: با توجه به تاکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری مبنی بر ضرورت فراهم ساختن شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است مرتباً مسیر طی شده را بازبینی کنیم، اما بر اساس ضرورت عقلی، علمی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی اجرای اقتصاد مقاومتی راهی جزحرکت در این عرصه نداریم.
وزیر کشور با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، اتفاقات خوبی در این حوزه در استان ها افتاده و یا در شرف انجام است افزود: طرح های اقتصاد مقاومتی در همه استان های کشور پیگیری می شود و تمرکز بیشتر وزارت کشور روی 3 استان آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان به عنوان استان های پیشران قرار دارد و هر شیوه موفق که در چارچوب اقتصاد مقاومتی در این سه استان اجرا شود به سایر استان ها نیز تسری خواهد یافت.
رحمانی فضلی با بیان اینکه مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی مسیر ساده ای نخواهد بود چراکه ده ها سال با مجموعه ای از اختیارات و قوانین در کشور کار شده است و لازم است در سال اقدام و عمل با اعتقاد قلبی، اراده محکم و انگیزه لازم مسیر را هموار کنیم.
وزیر کشور اظهار امیدواری کرد: مهم این است که در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم و افتخار این اتفاق مبارک انشاء الله نصیب شما استانداران شود.
رحمانی فضلی همچنین با تأکید بر اهمیت برگزاری برنامه های هفته دولت گفت: این هفته فرصت مناسبی برای افزایش ارتباط با مردم خواهد بود.

201/201

کد خبر: 667849

وب گردی

وب گردی