نوشاد عالمیان: وقتی رده ۴۰ دنیا بودم، رهایم کردند/حرف هایم از روی عصبانیت نیست

پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران گفت: فدراسیون قبلی زمانی که باید به من توجه می‌کرد این کار را انجام نداد وگرنه الان باید برای مدال می‌جنگیدم.

به گزارش ایسکانیوز، نوشاد عالمیان پس از حذف از بازی‌های المپیک ریو بیان کرد: دلیل باختم اتفاق خاصی نبود. بازی کردیم و حریف اسلوونیایی‌ام خوب بود و من بازی را واگذار کردم و به او تبریک می‌گویم.

او درباره اعتراض خود به داوری نیز گفت: یک بار توپ من به لبه میز خورد اما داور ندید و زمانی هم که وقت استراحت گرفتم اعلام کرد که من با او هماهنگ نکردم. البته مشکل خاصی نبود من در کل تلاشم را کردم و فقط به جو سالن عادت نداشتم و تنها در گیم آخر توانستم خوب بازی کنم. اکنون نیز چهره‌ام ناراحت است اما کم کم دارم آرام می‌شوم و همیشه وقتی شکست می‌خورم همین حالت را دارم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران درباره اینکه او تجربه المپیک لندن را داشته است، تصریح کرد: جایی که ما تمرین کردیم، در تهران و آب و هوای آن خشک بود و در آن شرایط سخت می‌شد پینگ‌پنگ بازی کرد. اکنون که به برزیل آمده‌ایم هوا شرجی است و توپ با سرعت بسیار کمی می‌آید. به نظرم فقط به همین دلیل باختم و مشکل دیگری وجود نداشت.

عالمیان با گلایه از اینکه مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، گفت: من زمانی که در رده ۴۰ دنیا و ۴ امیدهای جهان قرار داشتم و تمام قهرمانان را شکست می‌دادم، رهایم کردند و هیچ کس به من توجهی نکرد. اردو و تورنمنتی وجود نداشت. البته الان خدا را شکر فدراسیون کار می‌کند اما فدراسیون قبلی که نمی‌خواهم اسمی از آن‌ها بیاورم واقعا به پینگ‌پنگ ایران ضرر زدند. مردم شاید فکر کنند که من دارم الان از روی عصبانیت حرف می‌زنم اما این طور نیست. اما من واقعا حقیقت را می‌گویم. هیچ کجا هم چنین صحبت‌هایی را مطرح نکردم و همیشه این حرف‌ها را در دلم نگهداشتم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم که واقعا اشتباه کردم و باید این حرف‌ها را زودتر بیان می‌کردم شاید به من رسیدگی می‌شد. من الان باید برای مدال می‌جنگیدم اما شرایط این طور نشد و باز هم می‌گویم حرف‌هایی که می‌گویم از روی عصبانیت نیست. با این حال آینده را خوب می‌بینم.

402 /601

کد خبر: 667948

وب گردی

وب گردی