بخشی از مشکلات تیم‌های بدهکار برای حضور در لیگ دسته اول حل شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در حال حاضر بخشی از مشکلات تیم‌های بدهکار برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول حل شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان در مورد مشکلات باشگاه‌های بدهکار برای حضور در هفته اول لیگ دسته اول گفت: باشگاه‌های نساجی مازندران و مس‌کرمان مشکلات‌شان را با پرداخت بخشی از بدهی‌های خود حل کردند. باشگاه استقلال اهواز هم مشکلش حل شد و به دو باشگاه ایرانجوان بوشهر و نفت مسجدسلیمان نیز یک‌ماه مهلت داده شد تا مشکلات مالی خود را برطرف کنند. به این ترتیب لیگ دسته اول امروز طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برخی درخواست داشتند که لیگ دسته اول یک هفته به تعویق بیفتد، اما کمیته مسابقات سازمان لیگ طبق برنامه لیگ را برگزار می‌کند. زیرا اعتقاد داریم اگر مسابقات به تعویق می‌افتاد در واقع باشگاه‌هایی که بدهی نداشتند و برای سفر به شهرهای مختلف هزینه کرده بودند تنبیه می‌شدند. با درایت مهدی تاج، رئیس فدراسیون‌فوتبال و علی کاظمی، سرپرست سازمان‌لیگ مسابقات لیگ دسته اول طبق برنامه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: مدیران باشگاه‌ها باید بخشی از بدهی‌های خود را هر سال پرداخت کنند و از انباشت بدهی‌ها جلوگیری کنند. در این فصل هم بخشی از مشکلات مالی و بدهی باشگاه‌ها حل شده، اما تمام مشکلات برطرف نشده است.

بهروان در مورد مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ برتر هم طبق برنامه برگزار می‌شود و با توجه به تقویم فشرده اردوها و بازی‌های تیم ملی امکان هیچ‌گونه تغییری در برنامه لیگ برتر نیست. بنابراین مسئولان باشگاه‌ها همکاری کرده و ورزشگاه‌ها را نیز در موعد مقرر آماده مسابقات کنند. امیدواریم که ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان تا نیم‌فصل آماده شود. همچنین دربی تبریز هم بدون مشکل در همان زمان مقرر برگزار می‌شود.

402 /601

کد خبر: 667956

وب گردی

وب گردی