وزیر اطلاعات: تبیین جهان عاری از تروریسم رسالت امروزی خبرنگاران است

وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت:رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می کند جهان عاری از تروریسم را که شهید صارمی قربانی آن شد، شناسانده و تبیین کند.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام حجت الاسلام والمسملین سید محمد علوی آمده است: نام و رسم «خبرنگاری» همواره شایسته تقدیر و تشکر و «خبرنگار» همیشه روشنی بخش جامعه است.
وی تصریح کرده است: امروز که بدخواهان و ایادی استکبار قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی مواجه سازند، رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می کند تا در تقابل با بوق های نظام سلطه آگاه سازی کرده و جهان عاری از تروریسم را که شهید صارمی قربانی آن شد، شناسانده و تبیین کند.
وزیر اطلاعات افزوده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه ی خبر و تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و دقت نظر عزیزان خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی صحیح و دقیق که همراه با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.
وی در پایان این پیام از خداوند متعال توفیقات روزافزون خبرنگاران و اهالی رسانه را که وظیفه خطیر، دلسوزانه و متعهدانه عرصه خبررسانی را به دوش می کشند خواستار شد و اظهار امیدواری کرد خبرنگاران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت موفق و مستدام باشند.

202/201

کد خبر: 667978

وب گردی

وب گردی