تجلیل هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از خبرنگاران

همزمان با 17مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی که به روز "خبرنگار" مزین شده، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با حضور در دفاتر نشریات بردسیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار صمیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به اینکه گسترش آگاهی یک جامعه جز با اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات میسر نیست افزود: 17مردادماه، روز تجلیل از خبرنگارانی است که برای انجام رسالت خطیر خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

دکتر وحید خطیبی، یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که در 17 مردادماه سال 1377 به همراه دیپلمات‌های ایرانی در حمله طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف به شهادت رسید را گرامی داشت و افزود: 17 مرداد، روز پاسداشت قلم است.

در پایان این دیدار، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اهداء لوح تقدیری از تلاش‌های محمدرضا شجاعی، مدیر مسئول هفته‌نامه سپهر بردسیر؛ حمیدرضا احمدی، سردبیر نشریه فراز کویر، منصور شهریاری، مسئول خبرگزاری صدا و سیما در بردسیر و محمد تقی حسینی پور، مدیر مسئول نشریه بامداد بردسیر تجلیل کردند.

20101

کد خبر: 668029

وب گردی

وب گردی