تهران - ایسکانیوز: مهرداد پولادی این روزها با مشکلات زیادی روبرو شده، او بعد از ناکامی برای حضور در اروپا و قطر، ممکن است شانس بازگشت به پرسپولیس را هم از دست بدهد.

پولادی بعد از جام جهانی روی بورس بود و بین 100 بازیکن برتر جهان قرار گرفت. او با چند باشگاه لیگ برتر انگلیس وارد مذاکره شد و ادعا می‌کرد قرار است با یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا قرارداد ببندد اما به مرور زمان شرایط او پیچیده شده است. پولادی نتوانست به اروپا برود، پرسپولیس رضایتنامه او برای حضور در الشحانیه را صادر نکرده و در باید برای مشخص شدن تکلیف سربازی‌اش به نظام وظیفه برود.

الشحانیه، کمتر از یک درصد

باشگاه الشحانیه از خرید پولادی منصرف شده است. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات و صادر نشدن رضایتنامه پولادی، آن‌ها تیمشان را با بازیکنان دیگری بسته‌اند. پرسپولیس حاضر نیست رضایتنامه بدهد و مسئولان الشحانیه نمی‌خواهند بخاطر پولادی وارد یک دعوای حقوقی شوند. با این وجود، پولادی اصرار دارد بازیکن آزاد است و از طریق شکایت به فیفا می‌خواهد این موضوع را ثابت کند. اگر پولادی بتواند از فیفا به عنوان بازیکن آزاد مجوز بگیرد، مشکلی برای بستن قرارداد با الشحانیه بعد از مهلت نقل و انتقالات نخواهد داشت. موضوعی که به نظر می‌رسد امکان پذیر نیست و مدافع چپ تیم ملی باید قید حضور در قطر را بزند.

مشکلات با پرسپولیس

اصرار پولادی به جدایی از پرسپولیس و مشکلات او با باشگاه باعث شده وجهه‌اش بین پرسپولیسی‌ها را از دست بدهد. البته هنوز مسئولان پرسپولیس و دایی می‌خواهند پولادی را برگردانند اما او برای بازگشت شروطی دارد. بازگشت به ایران، آخرین گزینه پولادی است و این بازیکن چپ پا نمی‌خواهد بعد از تلاش زیادی که برای پیوستن به تیم‌های اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس کرد به عنوان یک بازنده به تیم سابقش برگردد. او هنوز برای برگزاری جلسه با پرسپولیسی‌ها هم مقاومت می‌کند و به دعوت رحیمی برای گفتگوی مستقیم جواب مثبت نداده است. مهدی خواجه‌وند سخنگوی پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از شروط پولادی برای مذاکره با پرسپولیس ندارد و آن‌ها فعلا پیغامی دریافت نکرده‌اند.

سربازی، مشکل جدید

در بین اسامی بازیکنانی که باید برای مشخص شده تکلیف سربازی‌شان به نظام وظیفه مراجعه کنند، نام پولادی و انصاری‌فرد دیده می‌شود. دو بازیکنی که معروف‌ترین اسامی این فهرست هستند. انصاری‌فرد به اوساسونا پیوسته و فعلا نیازی به مجوز سازمان نظام وظیفه برای بازی کردن ندارد، اما پولادی در صورت بازگشت به ایران اول باید تکلیف سربازی‌اش را روشن کند. تراکتورسازی آماده است در صورت حل نشدن مشکل نظام وظیفه پولادی با این بازیکن قرارداد ببندد. پولادی قبلا هم در تراکتورسازی بازی کرده و بعد از حضور ناموفق در استقلال، با پیراهن سرخپوشان تبریز اوج گرفت. در صورت رفتن پولادی به تراکتورسازی، نه این بازیکن ملی‌پوش توانسته لژیونر شود و نه پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند او را نگه دارند.
کد خبر: 66805

وب گردی

وب گردی