خادم: امیدوارم کشتی گیران دل مردم ایران را شاد کنند

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از قهرمانان بزرگی تشکیل شده اند، گفت: کشتی آزاد و فرهنگی پرافتخارترین رشته تاریخ ایران را در بازی های المپیک است.

به گزارش ایسکانیوز، رسول خادم امروز (یکشنبه) در مراسم بدرقه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی که در محل خانه کشتی شماره یک ایران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد کشتی گیران بتوانند با کسب نتایج درخشان دل مردم ایران را شاد کنند.
خادم همچنین از بانک پاسارگاد به عنوان حامی مالی کاروان کشتی ایران قدردانی کرد و افزود: این بانک همواره پشتیبان تیم ملی کشتی کشور بوده است.
مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز در این مراسم گفت: کشتی ایران ریشه در تاریخ چند هزار ساله این مرز و بوم و مرام پهلوانی دارد؛ زمانی که تاریخ سیر تحول ورزش را در کشور مرور می کنیم متوجه می شویم، وضعیت کشتی بسیار کم نظیر است.
وی خطاب به کشتی گیران اعزامی به ریو گفت: شما یک فرصت بزرگ تاریخی پیش روی دارید که این موفقیت را تقدیم ملت ایران کنید و ایرانیان نیز شانس دارند در المپیک در یکی از فنی ترین و اخلاقی ترین رشته ها قهرمان شوند.
در این مراسم همچنین حمید سوریان، رضا یزدانی و علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد به نمایندگی از ملی پوشان مواردی را بیان کردند.
به همت بانک پاسارگاد به نیت 14 معصوم برای هرکشتی گیر طلایی المپیک 140 سکه، مدال نقره 140 عدد نیم سکه و مدال برنز 140 عدد ربع سکه پاداش در نظر گرفته است.
این بانک برای کادرفنی و مربیان تیم ملی نیز جوایزی در نظر گرفته ضمن آنکه امروز برای هر کشتی گیر و هریک از اعضای کادر فنی مبلغ 20 میلیون تومان از سوی بانک واریز و از سوی سایر عوامل نیمی از این مبلغ واریز می شود.
402/601

کد خبر: 668109

وب گردی

وب گردی