بنا: برای پیروزی به ریو می رویم/میتوانیم 6 مدال را هم کسب کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به اینکه ورزشکاران این رشته با تمام وجود و دلاوری با رقبای خود مبارزه خواهند کرد، گفت: برای پیروزی و سربلندی ایران اسلامی به المپیک می رویم.

به گزارش ایسکانیوز، «محمد بنا» در مراسم تجلیل از کشتی گیران المپیکی که با حضور مسئولان فدراسیون و حامی مالی برگزار شد با اشاره به تلاش های کشتی گیران، تصریح کرد: تمامی کشتی گیران آزاد و فرنگی این رشته در طول 10 ماه گذشته سختی های زیادی را تحمل کرده اند و به کسب نتیجه مناسب امیدوارم.
وی افزود: البته آروزی همه موفقیت تمامی ورزشکاران اعزامی به بازیهای المپیک است و اطمینان می دهم کشتی گیران با تمام وجود مبارزه کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خاتمه با تشکر از مدیریت فدراسیون کشتی و حامی مالی فدراسیون اظهار داشت: برای پیروزی به ریو می رویم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی تصریح کرد: 10 ماه تلاش شبانه روزی داشتیم و به لطف خداوند آمادگی ملی پوشان ایده آل است و امیدوارم در روز مسابقه، بهترین شرایط را داشته باشیم.
بنا با تاکید براینکه هر 6 فرنگی کار ایران شانس کسب مدال در المپیک را دارند، عنوان کرد: اگر مشکل داوری ایجاد نشود، به این مهم دست می یابیم.
سرمربی تیم ملی ایران توضیح داد: وقتی کشتی دنیا را رصد می کنم، متوجه می شوم که همه ملی پوشان ایران شانس کسب مدال دارند، البته گاهی اوقات قرعه خیلی دخیل است و با این حال مسائل داوری تاثیرگذار است.
وی گفت: در المپیک لندن هم اعتقاد داشتم، همه نفرات شانس مدال دارند که سه طلا کسب کردیم و امیدوارم این مرتبه نیز موفق باشیم. 6 ملی پوش ایران از بین فرنگی کاران برتر کشور انتخاب شده اند، چراکه المپیک میدان خاصی است و تجربه نیاز است تا بتوان در مبارزه با بزرگان، هنرنمایی کرد.
بنا در خصوص اهدای مدال طلای حمید سوریان به آستان قدس رضوی، توضیح داد: مبارزه حمید سوریان روز 24 مرداد و مصادف با میلاد امام رضا(ع) است و اگر طلا گرفت، مدالش را به آستان قدس رضوی تقدیم می کند.
در این مراسم، نماینده حامی مالی فدراسیون کشتی اعلام کرد که به کشتی گیران طلایی المپیک ریو، 140 سکه تمام بهار، مدال نقره 140 سکه نیم و نشان برنز 140 سکه ربع اهدا خواهد کرد.

402/601

کد خبر: 668112

وب گردی

وب گردی