مربی تیم ملی تپانچه از عملکرد سبقت اللهی تمجید کرد

مربی تیم ملی تپانچه ایران از عملکرد گلنوش سبفت اللهی تمجید کرد.

به گزازش ایسکانیوز، سکینه خدابنده لو پس از رقابت نماینده کشورمان در مسابقات تپانچه ١٠ متر گفت: عملکرد گلنوش سبقت اللهی خیلی عالی بود و در واقع همان رکوردهایش در مسابقات بین المللی را ثبت کرد با این تفاوت که فشار المپیک بیشتر از سایر مسابقات است.
وی افزود: سبقت اللهی تجربه کمی دارد و در مجموع در ٦ مسابقه بین المللی حضور یافته بود. با این حال رکورد خوبی زد و حتی بالاتر از نفر اول و دوم رنکینگ جهانی ایستاد. او در بین ٤٥ نفر بیست و یکم شد و در نیمه بالایی جدول ایستاد.
خدابنده لو تصریح کرد: کاملا از عملکرد سبقت اللهی راضی هستم هر چند اعتقاد دارم او می توانست به فینال راه یابد، اما کم تجربگی مانع این امر شد.
مربی تیم تپانچه ایران گفت: سبقت اللهی این توانایی را دارد در بین برترین های دنیا باشد و در صورت ادامه این روند دست یافتن به این مهم دور از دسترس نیست.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از امروز شنبه 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر یودوژانیرو برزیل آغاز شد.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازیهای شرکت کرده است.
402/601

کد خبر: 668115

وب گردی

وب گردی