امیر موسوی: نظامیان همیشه داوطلب اجرای سخت‌ترین ماموریت‌ها هستند

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظامی‌ها همواره داوطلبانه آماده اجرای سخت‌ترین ماموریت ها هستند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیوستن شما را به خانواده بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به جمع مدافعان انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک عرض می‌کنم. شما باید این را یک توفیق، افتخار بزرگ و نعمت کم نظیر خداوند بدانید و شکرگزار این نعمت باشید.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اخلاق مداری گفت: از مولفه های مهم و خصوصیات بارز یک انسان کامل و به ویژه یک نظامی؛ تقویت اخلاق و تدین است. باید سعی کنیم خصلت های یک نظامی را در خود پرورش دهیم که مهمترین شاخص های یک عضو از نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق به عنوان اولین شاخص برای کارکنان نیروهای مسلح است. کسانی که دین و اخلاق را در وجود خود نداشته باشند در نیروهای مسلح جایگاهی نخواهند داشت.

موسوی در ادامه ولایتمداری را دومین شاخص خواند و اظهار داشت: در همه ارتش های جهان اطاعت از فرماندهی به عنوان یک ارزش پذیرفته شده است اما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی فقیه است که ارزشمند است، اطاعت از ایشان اطاعتی است قانونی، منطقی همانند دیگر فرایض دینی به دنبالش قرب به خداوند را دارد. فرمانده مستقیم شما ولی امر مسلمین است که فقط نصیب ما کارکنان نیروهای مسلح شده است.

وی همچنین تکلیف‌مداری، انقلابی بودن، فداکاری و ایثارگری، روحیه قوی و آماده بودن را شاخص های دیگر کارکنان نیروهای مسلح خواند و گفت: در انجام امور باید کار را به نحوه شایسته انجام داد و تکلیف مدار بود و همچنین باید در انجام امور انقلابی بود. مقام معظم رهبری(حفظه الله) ابتدای سال جاری در انقلابی بودن شخصیت ها تاکید داشتند.

موسوی در پایان گفت: نظامی‌ها همواره آماده اجرای سخت‌ترین ماموریت ها هستند و در این مسیر داوطلبانه حضور پیدا می کنند. کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در میادین خطر از هم سبقت می گیرند و داوطلب اجرای ماموریت های سخت هستند.

201/201

کد خبر: 668320

وب گردی

وب گردی