بازدید کمیسیون‌امنیت از نمایشگاه جامع پدافند غیرعامل

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون امروز از نمایشگاه پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف از جمله زیرساخت های اقتصادی، صنعتی، بهداشتی و پزشکی، زیست بومی، هسته ای و پرتوی بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت محمدجواد جمالی نوبندگانی، در تشریح محورها و اهداف بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایشگاه پدافند غیرعامل، گفت: این بازدید به دعوت سازمان پدافند غیرعامل صورت گرفت و قبل از بازدید نشست مشترکی با حضور اعضای کمیسیون و سردار جلالی رئیس پدافند و معاونان وی برگزار شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست مشترک، سردار جلالی گزارشی را درباره اقدامات، عملکرد و برنامه های سازمان پدافند غیرعامل ارائه کرد، همچنین وی درباره ضرورت وجود پدافند غیرعامل با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد، از طرف دیگر در نشست امروز تعدادی از نمایندگان مجلس، مطالبی را درباره وضعیت و اهمیت پدافند غیرعامل بیان کردند.

وی ادامه داد: در نهایت قرار شد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نمایندگان مجلس برای حمایت از سازمان پدافند غیرعامل در قالب تدوین طرح یا قوانین دیگر از جمله برنامه ششم توسعه اقدام کنند.

جمالی افزود: پس ازاتمام نشست امروز، اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف از جمله زیرساخت های اقتصادی، صنعتی، بهداشتی و پزشکی، زیست بومی، هسته ای و پرتوی بازدید کردند.

203

کد خبر: 668346

وب گردی

وب گردی