سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

دبیر اجرایی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران گفت: سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود فرهنگ سرشکی دبیر اجرایی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با اعلام این خبر گفت: سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغالسنگ در صنایع برتر ایران نهم و دهم شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

وی اظهار کرد: آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی از دیگر اهداف برگزاری سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران است.

دبیر اجرایی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با اشاره به ارسال 170 مقاله از دانشگاه های کل کشور و نهاد های علمی به دبیرخانه کنگره افزود: از این میان 104 مقاله شامل 74 مقاله در قالب پوستر و 30 مقاله نیز به صورت ارائه شفاهی در کنگره پذیرفته شده است.

سرشکی بیان کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره حداقل توسط دو و حداکثر چهار داور از دانشگاه های مختلف داوری شده است.

وی بازدید از جنگل قطری شاهرود در حاشیه برگزاری کنگره را از جمله برنامه های جانبی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران عنوان کرد و گفت: دبیرخانه کنگره ملی زغالسنگ ایران در حاشیه برگزاری سومین روز این کنگره اردوی یک روزه بازدید از جنگل زیبای قطری را برای شرکت کنندگان در کنگره برنامه ریزی کرده است.

دبیر اجرایی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان را مهمترین هدف از این برنامه جانبی عنوان کرد و افزود: جنگل رویایی و بکر قطری به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری شهرستان به شمار می رود که در 45 کیلومتری شهرستان شاهرود و در حاشیه جنوبی رشته کوه البرز در کنار روستای زیبای ابر قرار گرفته است.

سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغالسنگ در صنایع برتر ایران نهم و دهم شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

کد خبر: 668418

وب گردی

وب گردی