دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور به یک برند بین‌المللی تبدیل‌شده است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در جمع اعضای کمیته هدایت تحصیلی واحد سمنان بر معرفی هر چه‌بهتر و شایسته‌تر دستاورد‌ها و توفیقات دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شاهرخ رنجبر بهادری با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه آموزش عالی کشور گفت: امروز جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی بر کسی پوشیده نیست و آموزش عالی کشور را بدون دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌توان تصور کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز به یک برند مطرح در سطح بین‌المللی در آموزش عالی بدل شده و برای معرفی و تبلیغ آن باید برنامه‌ها در شان و جایگاه این دانشگاه طراحی و اجرا شود.

رنجبر بهادری گفت: مخاطبین دانشگاه اعم از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برای انتخاب بهتر و آگاهانه باید از توفیقات و دستاوردهای دانشگاه مطلع شوند و این وظیفه‌ای است که باید بر اجرای شایسته آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی نقش روابط عمومی و رسانه‌های دانشگاه نظیر خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان را در معرفی هرچه بهتر دانشگاه به مخاطبین مهم دانست و گفت: یکی از وظایف رسانه‌های دانشگاه و روابط عمومی‌ها تجلی مناسب و ویژه عملکرد و فعالیت‌های دانشگاه نزد جامعه هدف و مخاطبین است و باید به این منظور از کلیه ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با حفظ جایگاه و شان دانشگاه بهره‌ گرفته شود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در بخشی از سخنان خود به تاثیر حضور مخاطبین در دانشگاه اشاره کرد و گفت: جامعه هنوز از بسیاری از افتخارات و پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مطلع نیست و این موضوع را در زمان حضور و بازدید قشر‌های مختلف از دانشگاه به‌خوبی می‌توان دریافت.

رنجبر بهادری گفت: اجرای برنامه دانشگاه باز و دعوت از اقشار مختلف جامعه مخاطبین دانشگاه و فراهم آوردن شرایط حضور میهمانان مختلف برای بازدید حضوری از توسعه فراگیر دانشگاه در کنار بهره‌مندی از امکانات تبلیغاتی نوین نظیر جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بخشی از برنامه‌های تبلیغاتی دانشگاه در این کمیته را تشکیل دهد.

وی افزود: در شرایط فعلی که برای ادامه تحصیل امکان انتخاب برای داوطلبین فراهم است، دانشگاهی در جذب دانشجو موفق خواهد بود که بتواند کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مطلوب‌تری را ارائه دهد و مهم‌تر از این بتواند خود را به‌خوبی به جامعه هدف معرفی کند.

در جلسه کمیته هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر چگونگی اجرای مطلوب و بهینه برنامه‌های دانشگاه باز و تاسیس مراکز مشاوره تحصیلی در طی زمان انتخاب رشته ورود به دانشگاه بحث و تبادل‌نظر شد.

20101

کد خبر: 668464

وب گردی

وب گردی