دومین نشست روابط عمومی های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از برگزاری دومین نشست روابط عمومی های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سالجاری و به میزبانی واحد سروستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید کریمی ،مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ضمن تشریح برنامه های این نشست ، بررسی و تحلیل بخشنامه هدایت تحصیلی و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولین روابط عمومی واحدها جهت اجرای هر چه مطلوب تر مفاد این بخشنامه را از رئوس موضوعات قابل ارائه در این نشست عنوان کرد و به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با اصول خبرنویسی در حاشیه این نشست اشاره کرد.

به گزارش آنا ، دومین نشست روابط عمومی های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل قرار است دوشنبه 25 مرداد ماه با حضور مسئولین محلی و دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان برگزار شود. در این نشست مسئولین روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با اصول خبرنویسی، پیشنهادات ، راهکارها و فعالیتهای انجام شده در واحدهای دانشگاهی را در رابطه با جذب دانشجو در راستای بخشنامه هدایت تحصیلی ارائه و تجارب خود را در این زمینه به یکدیگر منتقل می کنند.

20101

کد خبر: 668474

وب گردی

وب گردی