پسر رئیس در قاب تصویر تماشاخانه

فیلم سینمایی " پسر رئیس " روز پنج شنبه 21 مردادماه ساعت 13:30 برای کودکان و نوجوانان از باکس تماشاخانه شبکه پنج نمایش داده می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این فیلم در ژانر طنز و محصول کشور آمریکاست و در خلاصه داستان آن آمده است: دیوید تایلر صاحب یک موسسه اسباب بازی در آستانه ورشکستگی است که مرتب از بانک وام می گیرد. لوکر رئیس بانک برای صاحب شدن شرکت دیوید دندان تیز کرده ، چون گمان می کند که دیوید به زودی توانایی بازپرداخت وام های بانکی را نخواهد داشت. بنابراین به حسابدار بانک دستور می دهد که بدون چون و چرا و توجه به وام های زیادی که دیوید در حال گرفتن از بانک است و قسط هایشان عقب افتاده به وی وام های جدیدی بدهد. از سوی دیگر مت پسر دیوید از پدرش به خاطر اینکه پس از مرگ مادرشان برای او خواهرش وقت تفریح دسته جمعی نمی گذارد ناراحت است او را هکاری می اندیشد و یک تراشه را که خواهرش کلی در حال ساختن آن است با اینترنت پیش فروش می کند. از سوی دیگر به صورت اینترنتی تمام سهام شرکت پدرش را می خرد و خودش رئیس او می شود ......
بنابراین گزارش، فیلم سینمایی " پسر رئیس " به کارگردانی بلیر ترو روز پنج شنبه به مدت 100 دقیقه برای کودکان و نوجوانان پخش می شود.

508502

کد خبر: 668483

وب گردی

وب گردی