با حضور دکتر میرزاده نشست دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

نشست دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور روز دوشنبه هفته آتی با حضور  حمید میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این نشست با شرکت دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با اهداف مشارکت فکری دانشجویان در اداره امور دانشگاه و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری ، تعاون و همکاری و تقویت روحیه خود باوری، خود اتکایی و تکیه بر توان دانشجویان در پیشرفت و توسعه پایدار و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات دبیران تشکل های دانشجویی تشکیل می شود. گفتنی است در این گردهمایی دبیران تشکل های دانشجویی به طرح مسائل و نقطه نظرات خود خواهند پرداخت، برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمند سازی و کمیسیون های تخصصی از دیگر برنامه های نشست تشکل هاست.

لازم به ذکر است نشست دبیران تشکل های دانشجویی روز دوشنبه هفته آینده به مدت دو روز و به همت اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی برگزرا خواهد شد و علاوه بر سخنرانی حمید میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، حسن نمازی مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و چندتن از مسئولان دانشگاه نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

20101

کد خبر: 668485

وب گردی

وب گردی