ارسال بیش از 400 اثر به جشنواره «نذر شعر»

دبیر اجرایی دومین جشنواره ادبی «نذر شعر» از ارسال بیش از 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 ، اکبر بختیاری با اشاره به استقبال شاعران و علاقه‌مندان به ادبیات دینی از جشنواره ادبی نذر شعر گفت: به فاصله چند روز پس از اعلام فراخوان دومین جشنواره ادبی نذر شعر، آثار زیادی از شهرهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و تاکنون به بیش از 400 اثر رسیده است.

او اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر برگزار و در اختتامیه آن از شاعران آیینی برگزیده تجلیل می‌شود.

بختیاری افزود: از تمامی دوستداران اهل بیت (ع) دعوت می شود اشعاری را که در ستایش حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند با موضوع بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آثار خود را تا 24 مرداد ماه در قالب اشعار به صورت آزاد از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره 66207068 ارائه کنند.

به گفته وی، آثار ارسالی به این جشنواره تا تاریخ 24 مرداد تجمیع و پس از داوری در مراسم اختتامیه با اعلام قبلی و با حضور اکثریت شاعران برگزار و به نفرات اول تا هشتم این جشنواره نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

بر اساس این خبر، مجموعه اشعار برگزیده نخستین دوره جشنواره ادبی نذر شعر در سه بخش سنتی ، شعر نو و شعر کودک در خردادماه امسال به چاپ رسید و در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران رونمایی شد. نخستین جشنواره ادبی نذر شعر سال گذشته همزمان با زادروز ولادت حضرت امام رضا(ع) با داوری بیش از 600 اثر و معرفی و تقدیر از 23 شاعر برگزیده رضوی از سراسر کشور برگزار شد و عمده اشعار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نیز از استانها و شهرستانها بود.

دبیرخانه دومین جشنواره ادبی «نذر شعر» در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت‌آباد، خیابان حیدری جنوبی، خیابان شهید پژاند، تا 24 مرداد آماده دریافت آثار شاعران است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

508502

کد خبر: 668505

وب گردی

وب گردی