دانشگاه آزاد اسلامی رشت بین دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور رتبه 12 ارزیابی بین المللی وبومتریک را به خود اختصاص داد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست بین دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشوردر رتبه بندی جدیدوبومتریک در جولای 2016 ،  رتبه 12 را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت : در دنیای امروز با وجود تکنولوژی ارتباطیِ پیشرفته و متعدد جهت دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف ، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از اطلاع رسانی صحیح خبرنگاران امکان پذیر است و نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی بسیار حیاتی و غیر قابل انکار است.

وی افزود: رسانه در نظام اسلامی یک امانتدار است و یک خبرنگار، داشتن صداقت در بیان مطالب را وظیفه اصلی خود در کار اطلاع‌رسانی می‌داند و این بهانه را گرامی می‌دارم و برای همه تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

دکتر امیرتیموری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور توانست در جایگاه دوازدهم فهرست ارزیابی جدید وبومتریک در جولای سال 2016 میلادی قرار گیرد که این حاصل تلاش شبانه روزی دست اندرکاران این دانشگاه در ارتقای کیفیت آن خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در رتبه بندی بین المللی وبومتریک، رتبه 3481 را در بین دانشگاه های جهان و رتبه 89 در بین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور را به خوداختصاص داد . همچنین این واحد دانشگاهی در رتبه بندی مقام اول و واحد های دانشگاهی دیگر استان گیلان توانستند در بین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور رتبه هایی را به خود اختصاص دهند که در این بین واحد های دانشگاهی لاهیجان با کسب رتبه 32 و آستارا با کسب رتبه 56 امتیاز بترتیب مقام دوم و سوم این رتبه بندی را در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان به خود اختصاص دادندکه جا دارد این موفقیت را به همکارانم در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تبریک گویم.

در پایان دبیر هیأت امنای استان گیلان بار دیگر با تبریک روز خبرنگار بیان داشت: اینجانب ضمن تبریک 17 مرداد به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه دانشگاه ، یاد و خاطره تمامی شهدای خبرنگارخصوصا شهید صارمی را گرامی می‌دارم و زحمات تمام عزیزان عرصه رسانه ای که در جهت اطلاع رسانی درست اخبار با توجه به تکلیف و رسالت خود ، به ترویج و تعمیق علم و فرهنگ و انعکاس مطلوب این مهم در کشور می پردازند ، ارج می‌نهم .

20101

کد خبر: 668518

وب گردی

وب گردی