« آیین دیدار با دو کتاب تازه متولد » یا جشن تولد دو کتاب جوان از کتاب نیستان همزمان با دهه کرامت و با حضور چهره های فرهنگی و جمعی از نویسندگان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار می شود. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کتاب نیستان، در این آیین که چهارشنبه 20 مرداد برگزار می شود، شخصیت هایی همچون داوود میرباقری(نویسنده و کارگردان) ، محمد حسین لطیفی(نویسنده و کارگردان)، محمد رضا زائری نویسنده و کارشناس فرهنگی و بهزار بهزاد پور(نویسنده و کارگردان)، صادق کرمیار(نویسنده)، نصرالله قادری (نویسنده و کارگردان)، فاطمه راکعی (شاعر و کارشناس فرهنگی)، سارا عرفانی (نویسنده)، مژده لواسانی (مجری و تهیه کننده) و حمید باباوند (نویسنده و کارشناس فرهنگی) به همراه جمعی از دوست داران و اهالی فرهنگ و کتاب برگزارمی شود.

خوانش بخش هایی از دو کتاب «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی و «یوما» نوشته فاطمه راهی توسط یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بخش دیگری از این آیین خواهد بود.

این مراسم در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، چهارشنبه 20 مرداد از ساعت 17 تا 19 در تالار گفت و گوی مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار خواهد شد.
«به سپیدی یک رویا» مروری است بر زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) و به تازگی نامزد دریافت هفتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی شده و روایت نابی از زندگی این بانوی بزرگوار است که فرازی از زندگی ایشان پس از هجرت حضرت رضا (ع) از مدینه به مرو را روایت می‌کند که در پی آن ایشان قدم در راه سفر از مدینه به سمت مرو می‌گذارند.
«یوما» دیگر کتاب تازه منتشر شده ی انتشارات نیستان روایت تازه ای است از زندگانی حضرت خدیجه (س ) و فراز و نشیب های آن حضرت دردوران زندگی با حضرت محمد(ص).
گفتنی است این جشن تولد میزبان تمامی نویسندگان و علاقمندان به کتاب خواهد بود. مجموعه فرهنگی سرچشمه در میدان بهارستان،خیابان شهید مصطفی خمینی ، کوچه شهید صیرفی پور واقع شده است.

502502

کد خبر: 668531

وب گردی

وب گردی