تکذیب خبر استعفای اسحاق جهانگیری از حزب کارگزاران از سوی حسین مرعشی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی خبر استعفای معاون اول ریاست جمهوری از حزب کارگزاران را تکذیب کرد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، خبر استعفای اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری را از حزب کارگزاران سازندگی تکذیب کرد و در ادامه گفت: از زمانی که آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شدند ترجیح دادند با توجه به این که معاون اول هستند و موقعیت و مسوولیت در دولت دارند بهتر است که لباس حزبی پررنگی نپوشند.

وی افزود: شورای مرکزی کارگزاران ریاست افتخاری را به آقای جهانگیری داده بوده است که الان با توجه به این که فعالیت حزب گسترده شده است بین آقای جهانگیری و شورا توافق شد این مسوولیت تشریفاتی را نداشته باشند و آقای محسن هاشمی آن را اداره می کنند.

وی در ادامه با بیان این که جهانگیری در جلسات هیچ وقت شرکت نکردند گفت: وی همچنان عضو حزب هستند ولی به لحاظ مسوولیتشان در دولت و شورا از اول هم فعال نبودند، اما گاهی اوقات دیدارهای نوروزی داشتیم. .

همچنین یدالله طاهرنژاد و شهربانو امانی دو عضو دیگر شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خبر استعفای جهانگیری از این حزب را تکذیب کردند.

این در حالی است که در شبکه های اجتماعی خبری با مضمون استعفای اسحاق جهانگیری عضو شورای مرکزی حزب_کارگزاران سازندگی به دلیل مشغله های کاری دست به دست می شود.

202/201

کد خبر: 668532

وب گردی

وب گردی