ابلاغ مجوز استفاده درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه اپراتورها به وزارت ارتباطات

معاون اول رئیس جمهور مجوز استفاده درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه اپراتورها را به وزارت ارتباطات ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز،اسحاق جهانگیری، تصویبنامه هیات وزیران درخصوص مجوز استفاده صد درصد درآمد های حاصل از تکالیف مقرر در پروانه کارورها (اپراتورها) جهت تحقق اهداف و برنامه های خدماتی عمومی اجباری و پایه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را ابلاغ کرد.


متن کامل ابلاغیه به شرح زیر است:

هیات وزیران در جلسه 1395.05.13 به پیشنهاد شماره 40074/1 مورخ 1395.05.04 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد ماده (9) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) – مصوب 1393 – تصویب کرد.

1- به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می شود صددرصد (100%) درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه کارورها (اپراتورها) را جهت تحقق اهداف و برنامه های خدماتی عمومی اجباری و پایه با اولویت روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعت مطابق نظام نامه اجرایی خدمات عمومی اجباری مخابراتی (USO) مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از محل ردیف های پیش بینی شده در قوانین بودجه سنواتی به صورت درآمد – هزینه در صورت لزوم با استفاده از مشارکت کارورها (اپراتورها) به مصرف برساند.

2- به منظور تحقق اهداف مندرج در ماده (9) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می شود صددرصد (100%) منابع یاد شده را بر اساس موافقتنامه متباله با سازمان برنامه و بودجه کشور در طرح های توسعه ای و کمک های فنی و اعتباری هزینه کند.

3- مبلغ واریزی به حساب مربوط در خزانه داری کل کشور با مبادله موافقتنامه و در سقف اعتبار تخصیص یافته قابل پرداخت می باشد.

این مقرره در جلسه مورخ 1395.05.13 هیئت وزیران تصویب و با شماره 58021 مورخ 1395.05.17 از سوی معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردید.

202/201

کد خبر: 668582

وب گردی

وب گردی