مدارس استثنایی شهر ری بازسازی می شود/ 100 مدرسه تحت حمایت شهرداری ری است

شهردار منطقه 20 تهران ازآغاز فعالیت های عمرانی و بهسازی محیطی در مدارس استثنایی این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین سید احمد صفوی اعلام کرد بهسازی محیطی و فعالیت های عمرانی در مدارس استثنایی جنوب شهر ری آغاز شده است. او در این باره توضیح داد: در راستای رسیدگی و حمایت از مراکز آموزشی، بهسازی 7 مدرسه استثنایی آغاز شده است و تا نیمه شهریور ماه به پایان می رسد.

صفوی با اشاره به اینکه مدارسی که شرایط ویژه دارند در اولویت هستند گفت: بهسازی مدارس استثنایی در قالب فعالیت های عمرانی و تجهیزی در مدارس قدسی موفقیان، اقدس موفقیان، الهام، حضرت عبدالعظیم(ع)، دانش، ترنم، طاهر در حال اجراست و مدارس استعدادهای درخشان نیز در دستور کار قرار دارد.
او گفت: طرح حمایت از مدارس و مراکز آموزشی به دنبال رویکرد اجتماعی مدیریت شهری عملیاتی شده و در یک دهه اخیر اقدامات موثر و سازنده ای در اماکن آموزشی انجام شده است تا دانش آموزان در محیط مناسبی به کسب علم و دانش بپردازند.
صفوی با اشاره به اینکه قشر دانش آموزی تاثیرپذیرترین قشر جامعه برای فرهنگ سازی هستند، گفت: اجرای طرح های اجتماع محور در مدارس موجب شده تا زمینه تعامل و همکاری با آموزش و پرورش بیش از پیش برقرار شود.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: طرح حمایت از مدارس برای بیش از 100 مدرسه این منطقه در حال اجراست که مدارس اسثنایی و استعدادهای درخشان با نگاه ویژه تری انجام می شود.

105105

کد خبر: 668646

وب گردی

وب گردی