پزشکیان: مردم تشخیص می‌دهند تخریب‌ دولت غیرمنصفانه است

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی می‌گوید: تخریب‌کنندگان روحانی هدف‌شان این است که روحانی برای بار دوم رییس‌جمهور نشود ولی رفتارشان نتیجه عکس خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شدت گرفتن هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه دولت و شخص رییس جمهور، به خبرآنلاین گفت: امور حقوقی ریاست جمهوری می‌تواند از کسانی که این توهین‌ها را انجام می‌دهند شکایت کنند و طرف را نیز محاکمه کنند.

وی اظهار کرد: کسانی که این تخریب‌ها را دنبال می‌کنند هدفشان این است که اجازه ندهند آقای روحانی برای بار دوم رییس جمهور شود، ولی در نهایت همین تخریب‌ها باعث خواهد شد که آقای روحانی در انتخابات 96 پیروز شود چراکه مردم نشان داده‌اند همیشه خلاف این حرفها عمل می‌کنند.

پزشکیان ادامه داد: کسانی که این حرف‌ها را می زنند منصفانه برخورد نمی کنند و مردم این موضوع را تشخیص می‌دهند،اگر آنها منصفانه برخورد کنند ایرادی ندارد اما نقدهای آنها غیر منصفانه است. در گذشته برخی اقدامات انجام شد و مشکلات امروز کشور نیز نشات گرفته از همان اقدامات است ولی آن زمان کسی حرفی نمی‌زد، امروز همان افراد مدعی می شوند که چرا دولت این مشکلات را حل نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه مشکلات امروز کشور را دولت یازدهم بوجود نیاورده است، خاطرنشان کرد: بلکه در سیری از زمان این مشکلات ایجاد شد و هر سه قوه باید پاسخگو باشند که چرا این مشکلات بوجود آمده‌اند.

نایب ریس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اگر دولت هم بخواهد این مشکلات را حل کند چند قدرت مقابل دولت هستند که کارهایی انجام می‌دهند که دولت موفق نباشد، با این روند ما به جایی نمی رسیم مگر اینکه همه بنشینند و با یکدیگر بخاطر مصالح کشور و مردم کار کنند.

202/201

کد خبر: 668706

وب گردی

وب گردی