بازداشت 4 اوباش به جرم تخریب اموال عمومی

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری چهار تن از اراذل و اوباش محدوده مسعودیه که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،سرهنگ علیرضا لطفی در این‌باره گفت: چندی پیش در تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، ازحضور اراذل و اوباش در محدوده خیابان هشتم مسعودیه و تخریب اموال عمومی و خصوصی گزارشی واصل شد که بلافاصله تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او با اشاره به حضور ماموران در محل گفت:‌ زمانی که ماموران به محل رسیدند چهار تن از اراذل و اوباش را در حال تخریب خودروها و در منازل و مغازه های شهروندان مشاهده کرده و برای دستگیری آنها اقدام کردند که طی آن هر چهار متهم با شلیک پلیس زمین‌گیر شده و به همراه سلاح های سردی که در دست داشتند به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

لطفی با بیان اینکه هر چهار متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: همچنین پس از بررسی سوابق آنها مشخص شد هر چهار نفر از اراذل و اوباش سطح 3 این محله هستند که پیش از این بارها به جرم شرارت دستگیر و راهی زندان شده‌اند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه این اقدام پلیس سبب رضایت خاطر شهروندان شد، اضافه کرد:‌ هر چهار متهم برای رسیدگی قضایی به دادسرا منتقل شدند.

20106

کد خبر: 668733

وب گردی

وب گردی