واکنش عارف ورود زود هنگام برخی به تبلیغات انتخاباتی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزات کشور با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی دوستانه برخورد کند و اعتقاد داریم هر سفر استانی جنبه تبلیغاتی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا عارف با اشاره به ورود زود هنگام برخی به تبلیغات انتخاباتی، اظهار داشت: در همه زمینه ها، چه انتخاباتی و چه اجرایی باید قانون فصل الخطاب باشد، لذا هر کسی باید قانون را رعایت کند چرا که در نهایت به نفع کشور و نظام تمام خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم شورای اسلامی عملکرد وزارت کشور را در زمینه ورود به موقع به تبلیغات انتخاباتی ارزیابی کرد و گفت: بهتر است وزارت کشور که مسئولیت اجرایی انتخابات را بر عهده دارد با تذکر مانع تخلفات انتخاباتی شود و در واقع دوستانه عمل کند.

وی با تاکید براینکه تبلیغات انتخاباتی باید زمانی آغاز شود که مورود تایید وزارت کشور است، اظهار داشت: البته جریان های سیاسی برای رایزنی و همفکری تشکیلاتی جلساتی دارند و بعضا سفرهایی به استان ها انجام می شود که جنبه تبلیغاتی ندارد.

عارف تاکید کرد: هر سفر استانی الزاما تبلیغاتی نیست و نمی توان به آن ایراد گرفت. برخی افراد به دلیل مسئولیت هایی که دارند به استان های مختلف سفر و دوستان خود را دور هم جمع می کنند، زمانی این سفرهای ایراد دارد که جنبه تبلیغاتی پیدا کند.

این نماینده در خصوص جلسات اصلاحطلبان برای انتخابات سال 96 گفت: هنوز شورایعالی سیاست گذاری نشستی ترتیب نداده و تصمیمی برای چگونگی ورود به انتخابات صورت نگرفته است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: ماهنوز وارد شیوه حضور در انتخابات نشده ایم و هر کدام از دوستان هر اظهار نظری داشتند شخصی بوده و هنوز جریان تصمیمی نگرفته و امیدواریم ظرف چند هفته آینده برنامه اصلاحات برای انتخابات مشخص شود.

رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در این باره که آیا برای ریاست جمهوری کاندیدا می شود یا خیر گفت: من هم عضوی از جریان هستم و بر اساس تصمیم و خرد جمعی عمل خواهیم کرد و هنوز در این بازه صحبتی نشده و نمی خواهم نظر شخصی داشته باشم.

202/201

کد خبر: 668736

وب گردی

وب گردی