منتجب‌نیا: با تهمت و تخریب می‌خواهند، رئیس جمهور را منزوی کنند

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: مخالفان دولت تلاش دارند رئیس جمهور و دولت یازدهم را ناکام جلوه دهند تا در انتخابات 96، اهداف خود برسند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، رسول منتجب نیا با اشاره به اینکه هدف از توهین‌ها به رئیس جمهور «انتخابات ۹۶» است، اظهار کرد: مخالفان تلاش می‌کنند وجهه و اعتبار روحانی را مخدوش کنند به امید اینکه بتوانند در انتخابات موفقیتی به دست آورند و روحانی را شکست دهند.

وی افزود:‌ البته تجربه نشان داده این اقدامات غیر اخلاقی تاثیر معکوس دارد، مردم را حساس‌تر می‌کند و بیشتر آن‌ها را پای صندوق رای می‌آورد. این افراد با تهمت و تخریب می‌خواهند، رئیس جمهور را منزوی کنند ولی بارها شکست خورده‌اند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مخالفان رئیس جمهور، موفقیت‌های وی را به عنوان ناکامی جلوه می‌دهند تصریح کرد: برجام یکی از موفقیت‌های دولت بود و نتایج خوبی برای کشور داشت اما مخالفان تلاش می‌کنند القا کنند برجام یک اقدام شکست خورده است و نتیجه ای برای ملت نداشته است. آن‌ها از انجام هرگونه اقدامی برای تضعیف دولت دریغ نمی کنند.

منتجب نیا خاطر نشان کرد: برخورد روحانی با مفاسد اقتصادی کار بزرگی بود زیرا رئیس جمهور از مدیران خود مبارزه با فساد را آغاز کرد. مخالفان رئیس جمهور به جای تشکر و حمایت از وی، قصد دارند توپ را در زمین دولت بیندازند و القا کنند فساد در این دولت ایجاد شده در حالی که مسأله فیش‌های نجومی، سالها وجود داشته است و روحانی با شهامت با آن مقابله کرده است.

وی با اشاره به گسترش جنگ روانی علیه دولت گفت: در حال حاضر که تا انتخابات زمان زیادی مانده چه ضرورتی دارد گفته شود تائید صلاحیت رئیس جمهور یک دوره‌ای است؟ این مسأله توضیح واضحات بوده و معلوم است که شورای نگهبان صلاحیت نامزدهای انتخابات را تائید می‌کند و این تائید یک دوره‌ای است. مطرح کردن این مسأله ریختن آب در آسیاب مخالفان دولت است. مگر رئیس جمهور جز خدمت به مردم و تلاش و زحمت در این سه سال چه کرده که صلاحیتش تائید نشود؟

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با تصریح به اینکه بیان این اظهارات در این مقطع موجب مشوش کردن اذهان عمومی می‌شود، تصریح کرد: چرا هیچ کس نیست با القای این شبهات برخورد کند؟ عده ای در کشور به صورت فردی و سازماندهی شده اذهان جامعه را مشوش می‌کنند ولی صدایی از مقامات قضایی در نمی‌آید.

202/201

کد خبر: 668762

وب گردی

وب گردی