حسین زاده: مردم عملکرد خوبی از فراکسیون امید ببینند، از آن حمایت می کنند/ فعالیت فراکسیون نباید منوط به انتخابات شود

نائب رئیس فراکسیون امید می گوید: فعالیت فراکسیون نباید منوط به انتخابات شودو از همین الان باید فعالیت خودش را به صورت منسجم تر آغاز کند.

عبدالکریم حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به انتخاب اعضای دائم شورای مرکزی فراکسیون امید و برنامه این فراکسیون برای آینده با هدف تاثیر گذاری در تصمیمات مجلس خاطرنشان کرد: بخش اصلی هر فراکسیونی در داخل مجلس برنامه محور بودن، عقلانیت گرایی و آینده نگری است که فراکسیون امید نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی افزود: باید در نشست های که برگزار می کنیم برنامه کاری خودمان مدون و دقیقی را تعریف کنیم و به موضوعات اساسی جزء مطالبات مردم است نیز بیشتر توجه کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اگر فراکسیون امید در مجلس دهم بتواند اهداف خود را محقق کند و چند محور اساسی را ملاک و شاخص خود قراردهد، می تواند تاثیر مثبت و خوبی در مجلس داشته باشد.

نماینده مردم نقده و اشنویه تصریح کرد: مردم فعالیت های جمعی و فراکسیونی ما را رصد می کنند و هر چه انسجام ،همبستگی و همدلی بین ما بیشتر باشد، برآیند آن نیز مردم را امیدوارتر خواهد کرد.

نائب رئیس فراکسیون امید همچنین در پاسخ به سئوالی درباره اینکه ارزیابی تان از ترکیب هیئت رئیسه جدید فراکسیون چیست؟ گفت: انتخابات در یک فرآیند دموکراتیک برگزار شد و اعضاء رای دادند و افراد آراء مختلفی بدست آوردند؛ البته بر سر ریاست آقای عارف اجماع کامل وجود داشت و همه به طور کامل به وی رای دادند و کسی به جز ایشان برای ریاست فراکسیون نیز کاندیدا نشد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه قبل نیز در دو سه ماه گذشته زحمات زیادی کشید چراکه در ابتدای هر حرکتی مشکلات و مسائل بیشتر از سایر دورانهاست و می دانیم که دوستان متحمل سختی هایی شدند و هیئت رئیسه جدید نیز همین مسیر را ادامه می دهد نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت راتقویت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا انتقادهایی که در این مدت به فراکسیون امید شده است را وارد می دانید، گفت: من معتقدم که همه چیز نسبی است و نمی توان موضوعات را مطلق فرض کرد قاعدتاما ما می توانیم نقاط ضعف و قوت داشته باشیم که باید آن ها را مورد آنالیز و آسیب شناسی واقعی قرار دهیم اما مهم این است که ما با واقعیت خودمان وآنچه که وجود دارد روبرو شویم و باکی نداشته باشیم و اگر ضعف داریم ، نسبت به شناسایی و برطرف کردن آن اقدام کنیم

این نماینده مجلس تاکید کرد: قاعدتا ممکن است نقاط ضعف نیز وجود داشته باشد و این طبیعی است و نمی توانیم بگوییم که هیچ خطایی نداشته ایم. منتهی درصد ضریب خطا و درصد انحراف معیارمان از اهداف را باید سنجش و مشخص کنیم و بر اساس آن مسیر جدیدی را طراحی کنیم.

نایب رئیس فراکسیون امید در خصوص تاکید عارف مبنی بر انسجام فراکسیون در آستانه انتخابات 96 و اینکه انتظار می رود در آستانه انتخابات فراکسیون امید منسجم تر عمل کند، گفت: فعالیت فراکسیون نباید منوط به انتخابات شودو از همین الان باید فعالیت خودش را به صورت منسجم تر آغاز کند چراکه مردم اگر عملکرد خوبی از ما ببینند، در انتخابات نیز از ما حمایت کرده و با ما همراه خواهندشد.

204/201

کد خبر: 668784

وب گردی

وب گردی