تیم المپیکی تکواندوی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو، فردا (پنجشنبه) عازم برزیل خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم‌ ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی تیم مردان و مهرو کمرانی بعنوان مربی کیمیا علیزاده در المپیک 2016 ریو به مصاف رقبایش خواهد رفت.


آخرین تمرین تیم ملی مردان کشورمان، عصر روز گذشته (سه شنبه) و آخرین تمرین کیمیا علیزاده تنها بانوی المپیکی تکواندو نیز ظهر روز گذشته (سه شنبه) در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان برای شرکت در سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک، فردا (پنجشنبه) ساعت 5 صبح تهران را به مقصد ابوظبی ترک خواهند کرد و از آنجا ابتدا به سائوپائولو می‌روند و سپس عازم ریو دو ژانیرو، شهر محل برگزاری بازی‌های المپیک می‌شوند.

هوگوپوشان جوان و پرامید کاروان ورزشی ایران پنجشنبه (21 مردادماه) ساعت 20:30 وارد ریو خواهند شد.

مبارزات تکواندو در بازیهای المپیک 2016 از چهارشنبه 27 مردادماه به مدت 4 روز برگزار می‌شود و ایران در هر روز یک نماینده دارد.


فرزان عاشورزاده (27 مردادماه)، کیمیا علیزاده (28 مردادماه)، مهدی خدابخشی (29 مردادماه) و سجاد مردانی (30 مردادماه) به مصاف رقبایشان می‌روند.

607/601

کد خبر: 668794

وب گردی

وب گردی