رییس جمهوری 24 مردادماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

معاون اجرایی رییس جمهوری از سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد در روز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، به گفته محمد شریعتمداری استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد سی امین سفر داخلی رئیس جمهوری است.
پیش از این نیز جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کهکیلویه و بویراحمد به منظور بررسی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در این استان، به ریاست معاون اجرایی رییس جمهوری برگزار شده بود.
شریعتمداری در این جلسه که مسئولین استان کهکیلویه و بویراحمد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران عامل بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری و نهادهای اقتصادی غیر دولتی حضور داشتند، با اشاره به ظرفیت های بالقوه این استان، اظهار کرده بود: استان کهکیلویه و بویراحمد از امکانات و توانمندی های گسترده ای در عرصه های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی برخوردار است و دولت مصمم است این ظرفیت ها را در راستای شتاب بخشیدن به توسعه و رفاه مردم استان، فعال کند.
وی همچنین فعال کردن واحدهای تولیدی را به منظور افزایش اشتغال مؤثر در کشور مورد تأکید قرار داده و با اشاره به جاذبه های گردشگری استان کهکیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرده بود: این استان در حوزه جغرافیایی و تاریخی از جاذبه های گردشگری بی نظیری برخوردار است که در کنار سایر ظرفیت های موجود در استان می توان آن را در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کهکیلویه و بویراحمد، فعال تر کرد.

202/201

کد خبر: 668820

وب گردی

وب گردی