آموزش رانندگان سرویس مدارس قبل از مهر / تاکسی های غیر فعال شناسایی می شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: رانندگان سرویس های مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی آموزش های لازم را دریافت کرده و با آمادگی کافی کار جا به جایی دانش آموزان را برعهده می گیرند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان میثم مظفر گفت: بخشی از رانندگان سرویس مدارس که جزو تاکسی های سازمان تاکسیرانی هستند، پیش از بازگشایی مدارس، آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد.

او افزود: به گونه ای برنامه ریزی شده که هر راننده پس از حضور در کلاس های آموزشی، به خوبی با نحوه جا به جایی دانش آموز آشنا شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به نصب برچسب به روی تاکسی های ویژه سرویس مدارس گفت: تاکسی های ویژه سرویس مدارس همه برچسب های ویژه ای را دریافت خواهند کرد و پس از آن نیز نظارت هایی بر عملکرد رانندگان شدت خواهد گرفت.

مظفر در خصوص اجرای طرح «شهاب» در سازمان تاکسیرانی گفت: در طرح شهاب، شهروندان می توانند تاکسی هایی که غیر فعال هستند و در سطح شهر به مردم خدمات ارائه نمی دهند را شناسایی کرده و به سازمان تاکسیرانی اطلاع رسانی کنند.

او گفت: شهروندانی که با موارد تخلف مواجه می شوند می توانند با اطلاع زمان های توقف تاکسی ها و مشخصات پلاک، سازمان تاکسیرانی را در جریان تخلف تاکسی ها قرار دهند.

105105

کد خبر: 668824

وب گردی

وب گردی