پایش برنامه عملیاتی سازمان غذا و دارو، گامی مهم در ارتقای سلامت مردم

مدیر کل راهبری، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو از پایش برنامه عملیاتی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: با پایش این برنامه عملیاتی گامی مهم و موثری در زمینه ارتقای سلامت مردم بر می داریم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، مهندس عباس مهدی زاده در جلسه بررسی عملکرد شاخص ها و مستندات معاونت های غذا و داروی سراسر کشور، گفت: بررسی و راستی آزمایی عملکرد شاخص ها و مستندات معاونت های غذا و دارو مهمترین اولویت این سازمان است.

او با بیان اینکه این برنامه عملیاتی که توسط سازمان غذا و دارو طراحی و در حال اجر است، ماندگار است و مردم می توانند نتایج حاصل از ان لمس کنند، ادامه داد: با پایش این برنامه عملیاتی و قرار گرفتن آن روی سامانه الکترونیکی مردم به راحتی می توانند از کیفیت و قیمت دارو اطلاع پیدا کنند.

مهندس مهدی زاده در ادامه افزود: با پایش برنامه عملیاتی ما می توانیم از نتایج اعطای پروانه ساخت در زمینه ارتقای سلامت مردم و همچنین از مصرف سرانه مصرف شکر، نمک و روغن که مصرف آن در کشور بالاست، آگاه شویم.

مدیر کل راهبری، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو همچنین درپایان از واگذاری کارهای روتین معاونت ها به بخش غیر دولتی خبر داد و گفت: معاونت های غذا و دارو باید برنامه محور شوند و بیشترین وقت خود را صرف کارهای تخصصی در جهت ارتقای سلامت مردم قرار دهند.

20106

کد خبر: 668832

وب گردی

وب گردی