تالار مولوی از اواخر مرداد میزبان «نبرد گالیله» می شود

«نبرد گالیله» دوشنبه 25 مرداد در تالار مولوی آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش "نبرد گالیله" نوشته نویسنده ی بزرگ آلمانی ، برتولت برشت در سالن اصلی این مجموعه اجرا می شود.
"نبرد گالیله" را که بر اساس ترجمه حمید سمندریان آماده اجرا شده، مسعود طیبی طراحی و کارگردانی کرده است.
داستان این نمایشنامه، در ارتباط با تلاش های گالیله دانشمند شهیری است که اثبات می کند خورشید ثابت است و این زمین است که دور آن می چرخد.
آریاز ذوالفقاری، الهام جدی، ایمان میرهاشمی، زهره زرگر، علیرضا قیدری، شیوا امانی، مژگان رایگان، محمدرضا جوادی، شهاب ملک پور، رضا شرافتی، فخرالدین سادات زاده، مرتضی پادیاد، متین حیدریان، سالار خمسه، علی محمودزاده، محمد صادقی، سهیل باباعلی، هاله بهبودی. عاطفه غضنفری، با زیگران "نبرد گالیله" هستند که پانزده ماه این نمایش را تمرین کرده اند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و نور: سعید حسنلو، طراح لباس: سمانه احمدی مطلق، طراح گریم: بتسابه نعیمایی، دستیار کارگردان: ایمان میرهاشمی، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، موسیقی: میثم شبیری، مشاور رسانه و تبلیغات: مهرنوش قهرمانی، تهیه کننده: مسعود طیبی.

"نبرد گالیله" از روز دوشنبه 25 مرداد ماه و در ساعت 20:30 با مدت زمان 100 دقیقه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می رود.
503502

کد خبر: 668837

وب گردی

وب گردی